انفجار کپسول گاز نصاب ایزوگام حادثه آفرید

به گزارش شرکت ایران ایزوگام: ظهر امروز هنگام عایق کاری پشت بام ساختمان مسکونی ،انفجار کپسول گاز مایع ایزوگام کار 3 مجروح بر جای گذاشت.

به گفته سخنگوی آتش نشانی حدود ساعت 14 امروز با اعلام به مرکز آتش نشانی مبنی بر انفجار کپسول گاز مایع تیمی جهت خاموش کردن آتش به نشانی محدوده بزرگراه چمران ، جنوب به شمال بعد از پل ملاصدرا ارسال می شود و مامورین بلافاصله پس از رسیدن به محل آتش سوزی اقدام به خاموش کردن آتش و رهایی مسدومین از محل حادثه می کنند.

سخنگوی آتش نشانی با بیان اینکه بی احتیاطی کارگر نصب ایزوگام،باعث انتشار گاز به داخل ساختمان شده و پس از آن انفجار مهیبی در ساختمان اتفاق می افتد که باعث خسارت و زخمی شدن 3 نفر از ساکنین ساختمان مذکور می شود.

به گفته مامورین آتش نشانی علت اصلی حادثه بی احتیاطی کارگر ایزوگام کار در غلتاندن کپسول گاز روی پشت بام بوده  ، کارگر ایزوگام جهت افزایش فشار گاز خروجی از شیر کپسول اقدام به خواباندن کپسول و تکان دادن آن کرده بود که همین اقدام او باعث نشت گاز از طریق لوله تهویه فاضلاب به آشپز خانه طبقه دوم ساختمان و انفجار شدید آن می شود.

به گزارش سایت ایران ایزوگام پس از نشت گاز به درون آشپز خانه و به دلیل روشن بودن اجاق گاز منزل مسکونی بلافاصله انفجار مهیبی رخ می دهد که بر اثر این انفجار تمام شیشه ها و کل منطقه آشپزخانه طبقه دوم دچار تخریب می شود. همچنین در پی این حادثه دو خانم به نام های شوکت طاهری 65 ساله و سمیرا معصومی22 ساله از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شدید شدند که فورا توسط خودرو های امدادی جهت معالجه به بیمارستان منتقل می شوند. همچنین کارگر نصب ایزوگام 35 ساله که دچار سوختگی سطحی شده بود به صورت سر پایی مداوا می شود.